DA2022
DZIEŃ 01
15 października 2022
10:00 - 16:30
M4G Seminars (Tomek Strzałkowski)
M4G Seminars (Wojtek Magierski)
Adrianna Głowacka
Concept and Storyboard Artist & Illustrator @ Platige Image, Space of Ad
Piotr Budzisz
Art Director @ Meteora Agency
Mirek Gołofit
Lunch break
Kamila Staszczyszyn
Co-Founder @ Melt
Michał Misiński
Partner & Director @ Juice
@ Hevre, ul. Beera Meiselsa 18, Kraków
DZIEŃ 02
16 października 2022
10:00 - 16:30
Krzysztof Kozak (BALSAMSTUDIO)
Andrzej Sykut & Krystian Dulnik
3D Artist, Light Lead @ Juice
Senior CG Artist, Art Director @ Juice
Jarek Kubicki
Art Director @ VMLY&R
Dominik Banasik i Łukasz Szymański
MILLARC CGI
Lunch break
Jakub Krzyżak
Rage Quit Games
WYSTAWY
Nikt nie mówił, że będzie lekko - the sequel
W oderwaniu od rzeczywistości
Live painting – na pograniczu graffiti, street artu i projektowania graficznego
LEKCJE
ZBrush, druk 3D i wielkie formaty:
o rzeźbieniu w brązie, kamieniu i CG
Prace Mirka Gołofita gościły na wystawach stałych muzeów (Skarbiec Narodowy na Wawelu), a modele 3D w reklamach, filmach i cinematikach (Tom Clancy’s The Division 2), jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie na Wydziale Rzeźby.
Muzyka interpretowana siłą immersji
Jak robi to Melt?
Na czym polega praca nad wizualizacją emocji płynących z muzyki? Jak stworzyli immersyjne odsłuchy płyt PRO8L3MU? Jak wyglądała ich współpraca z Hanią Rani? I jakie projekty wychodzą z ich studia?
Różne definicje ego
Jak zachować siebie i nie zwariować w branży?
Michał pracował w wielu rolach, jako digital artysta, art director, obecnie reżyser, m.in. przy serialu The Liberator (Netflix), trailerze serialu „The Vikings”, filmach promo dla BBC (nagrodzone BAFTA), trailerze „Ares: Our Greatest Adventure” promującym "Marsjanina" Ridleya Scotta. W portfolio ma ponad 100 projektów komercyjnych dla marek takich jak Toyota, Mitsubishi, BMW, Dolby.
Na podstawie swojej historii podzieli się radami, jak nie pozwolić ego przejąć sterów, jak sięgać po więcej i radzić sobie z niepewnościami, w skrócie... jak nie zwariować w branży.
Casting light on VFX
jak współpracuje się z gigantami z branży tech & 3C?
MILLARC o ciągłej ewolucji studia w pryzmacie projektów dla Xiaomi, Huawei, Vivo, Oppo.
Digital Dragons Academy: Environment Art od A do Z
od conceptu do finalnej sceny
Atlasy, trimsheety, decale – Kuba opowie o tym jak dobierać odpowiednie techniki teksturowania dla poszczególnych elementów przy powstawaniu environmentu na potrzeby gier.
Na co dzień pracuje jako Environment Artist w Rage Quit Games i freelancer zajmujący się grafiką 3D, absolwent ASP w Krakowie.
FOLIO
REVIEW
Art Director @ Meteora, Creative Agency
zakres konsultacji:
- Branding
- Graphic Design
- Motion Design
Concept and Storyboard Artist & Illustrator
@ Platige Image, Space of Ad
zakres konsultacji:
- Concept Art (reklama, gamedev)
- Storyboard (reklama, gamedev)
- Background Artist (animacja)
- Ilustracja
3D Artist, Light Lead @ Juice
zakres konsultacji:
- 3D Environment & Light
Senior CG Artist, Art Director @ Juice
zakres konsultacji:
- Light, Lookdev, Compositing
Art Director @ VMLY&R
zakres konsultacji:
- Projektowanie graficzne
- Grafika warsztatowa
- Malarstwo
- Fotografia
SZTATY
Exploring Houdini
Design podczas symulacji 3D – wprowadzenie do Houdiniego. Sprawdźcie jakie efekty można uzyskać podczas modelowania proceduralnego.
Warsztat odbędzie się w małej grupie, dostępnych jest tylko 9 miejsc.
Prowadzący: Wojtek Magierski
ZBrush Tips & Tricks
Sculpting detali oraz wspólne odkrywanie ciekawych zabiegów przy użyciu ZBrusha.
Warsztat odbędzie się w małej grupie, dostępnych jest tylko 9 miejsc.
Prowadzący: Tomek Strzałkowski
Warsztaty projektowania marki
1. Zawsze zaczynaj od strategii – design wynika ze strategii.
2. Logo jest tylko częścią systemu.
3. Dobrze zaprojektowane marki, zarabiają dla swoich właścicieli.
Niech te trzy punkty z manifestu Balsamstudio dadzą Wam przedsmak tego, co będzie się działo się na warsztacie projektowania marki, który poprowadzą na tegorocznym SHAKE!
Krakowskie studio brandingowe z ponad 13-letnim doświadczeniem. Definiują nowe marki i rozwijają te istniejące. Tworzą dla nich strategie i projektują wizualne tożsamości, które przekładają na język druku i webu.
AWY
Live painting – na pograniczu graffiti, street artu i projektowania graficznego
Artur Stec wyrósł w polskiej kulturze hip–hop. Aktywny graffiti–writer, absolwent Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru w Krakowie oraz Projektowania Graficznego na Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Swoje projekty prezentował min. w Krakowie, Warszawie, Budapeszcie, Sankt Petersburgu czy Dunedin (Nowa Zelandia).
W oderwaniu od rzeczywistości
Wystawa Malaria Art to szeroki wachlarz wykreowanych przez twórcę światów oraz postaci. To fantazyjna, mroczna, surrealistyczna baśń, pełna głębi i kontrastu, zanurz się w jej wykreowanych światach.
Michał Danielewicz działa w obszarach digital painting, 3D sculpting, animacja 2D, ponadto w malarstwie tradycyjnym i rzeźbie. Mówi, że w swoim pracach zawsze ukrywa podwójne przekazy.
Nikt nie mówił, że będzie lekko – the sequel
Michał Dziekan to artysta mieszkający w Warszawie. W 2006 roku rozpoczął pracę w branży animacji jako matte painter i concept artist. W 2010 roku skupił się na karierze ilustratora, tworząc pełne czarnego humoru i groteski, komentujące codzienność ilustracje aby, po 10 latach wrócić do korzeni, tym razem jako art director i visual development artist pracujący przy produkcji animacji i filmów.